twitterlinkedin

Björn de Vries

Business Consultant Strategie en Verandermanagement

ABN AMRO Bank N.V.

Ik had me geen betere start kunnen wensen als Kanaalexpert met Ken als leidinggevende. Ken is kritisch, veeleisend en weet het beste in medewerkers naar boven te halen door feedback te vertalen naar concrete verbeteracties. 
Hij beoordeelt op feiten en resultaten zonder te veroordelen en verdient daarmee respect bij zijn medewerkers. Ken weet medewerkers scherp te houden door bewust standpunten te kiezen die voor discussie zorgen in de groep, die medewerkers laten nadenken over hun gedrag en geleverde resultaten.

Ik kijk er naar uit om nogmaals met Ken samen te werken in de toekomst.minder
2 februari 2012, Björn de Vries rapporteerde aan Ken Pon bij ABN AMRO Bank N.V.

 

Robert van der Tol

Directeur AEGON Bank N.V. 
"Wij hadden snel een ervaren Call Center Manager nodig omdat onze huidige manager met zwangerschapsverlof zou gaan. Geen gemakkelijke klus aangezien het Call Center midden in een grootschalig veranderingstraject zat. Ken heeft deze klus vakkundig en met veel enthousiasme opgepakt. De samenwerking beviel wederzijds zodat wij Ken hebben gevraagd onze manager na haar terugkomst nog een geruime tijd te ondersteunen bij dit veranderingstraject".

 

Jan-Pieter Schrier

Manager afdeling Directe Verkoop
AEGON Spaarbeleg
"Aanpakken, dat was wat we nodig hadden en dat heeft Ken ons ook gebracht. Je merkt direct dat hij veel ervaring heeft met call centra en zijn commercieel gevoel is ook zeer goed. Dat was ook precies de combi waar ik naar op zoek was. Op verschillende niveaus zowel strategisch en operationeel hebben wij van zijn kennis en kunde kunnen profiteren. Hij werkt zelfstandig en weet je op de juiste momenten te informeren. Naast de resultaatgerichte instelling en zijn vakkennis, is Ken ook als persoon bijzonder plezierig om mee samen te werken. Ik en de hele afdeling kijken terug op een mooie tijd met Ken als collega en zeker als persoon!!"

 

Adrienne van Rijckevorsel

Manager Saleslijnen
ABN AMRO Customer Contact Center
"Ik kijk terug op een leuke, plezierige en zeker waardevolle periode van samenwerking met Ken Pon. Hij heeft een belangrijke bijdrage geleverd in de ontwikkeling van outbound campaigns naar een resultaat- en commercieel gerichte afdeling. Ken heeft een zeer goede kennis van callcenters en de callcenter karakteristieken. Hij verschaft zich snel kennis en inzicht in de organisatie en de specifieke processen. Ken is resultaatgericht en werkt daar op een gestructureerde, methodische wijze naar toe. Hij heeft resultaten geboekt door aandacht te geven aan verbetering van de vaardigheden van medewerkers maar bovenal een cultuur weten te creëren waarin zowel leren van elkaar als ook competitie en presteren als leuk wordt ervaren. Daarnaast heeft hij ook focus op efficiency door te sturen op de callcentermetrics en verbeteringen aan te brengen in de processen. Behalve deze zakelijke aspecten was Ken ook een fijne, eerlijke en gedreven collega".

 

Astrid Lentz

Manager Customer Contact Center
Center Parcs Europe
"De meest gewaardeerde kernkwaliteit die ik constateer bij de uitvoering van alle opdrachten is de zelfstandigheid alsmede het oplossingsgerichte vermogen. Ik heb het werken met hem als zeer prettig ervaren, als ook het spiegelen van strategie en ideeën voor zowel zijn rechtstreekse werkterrein (Nederland) als daarbuiten (Belgie en Duitsland)."