twitterlinkedin

Onderstaand een samenvatting van de ervaring van de afgelopen jaren. Uiteraard kunt u een uitgebreide Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

2015

Coach voor de Proces Manager Klant ten gunste van de primaire klantprocessen bij een gemeente

 

2013

Coach voor Marketeer en Operations ten gunste van Outbound Management in het Inhouse Contact Center.

 

2012

Opzetten en uitvoering van een managementprogramma dat zorgt voor een High Performance binnen het organisatie-onderdeel.

 

2010 

Invulling coachingstraject voor Secretarieel Medewerker/Planner gericht op assertiviteit.

 

2009

(1) Opzetten en uitvoering modulair opleidingsprogramma Krachtig Communiceren voor Medewerker Contact Center. 
(2) Twee heidesessies georganiseerd en begeleid ter bevordering van de onderlinge samenwerking binnen het management team.

 

2008

(1) Coachingstraject gestart voor manager uit het hoger middenkader. Doel: een "high performance cultuur" op de afdeling te creƫren door gericht leiderschap.
(2) Coachingstraject gestart voor manager gericht op de competenties resultaatgerichtheid en voortgangsbewaking.